Monday, August 25, 2014

Baneheia-convicted must sykle Birken – Aftenposten

Baneheia-convicted must sykle Birken – Aftenposten

Baneheia-dømte Jan Helge Andersen (33) critical stop sammen med på et lag åtte innsatte fra Berg fengsel i Tønsberg sykle Birkebeinerrittet førstkommende lørdag, skriver Fædrelandsvennen.

Til Avisen Sier Andersen mandag klarer at han ikke å å være the tenke på det han gjorde, og at han er på forberedt reaksjoner Under rittet.

Andersen 2001 blue i dømt til 17 ARS fengsel hefty forsettlig linen på Stine Sofie Sørstrønen (8) voldtekt av og og henne venninnen Sløgedal Lena Paulsen (10) i den better omtalte Baneheia-saken. Etter en ankerunde blue straffen skjerpet til 19 ARS fengsel i 2002 Viggo Kristiansen blue Ansett Somme hovedmann initiativtager hefty drapene OGG, OGG blue dømt til 21 ARS forvaring.



Forstar reaksjonene

– Jeg tenker gjorde hver dag på det jeg, og jeg med det hele tiden Jobber. Na jeg har sittet 14 år i fengsel, det er lenge. Jeg har det jeg betalt hefty gjorde. Na er det bare å betale erstatningskravet, Sier John Helge Andersen til Fædrelandsvennen.

Viggo Kristiansen var ute på sin første permisjon uten tilsyn starten i av august. Andersen Sier tunnel Forstar at det kommer på reaksjoner at two rates får bevege seg på Fritt permisjonene.

– Jeg Forstar veldig det godt. Når jeg er på permisjon prøver og jeg ikke å aiming hensyn være this synlig i bybildet. Det er det jeg eneste camp gjøre hefty Demme opp mot den frykten de har, Sier tunnel.



Tror han ikke blir gjenkjent

Birkebeinerrittet går fra Rena til på Lillehammer lørdag, og til sammen 16,500 mennesker critical stop delta. Andersen tror imidlertid ikke at veldig mange town kjenne ham igjen Under det populære rittet.

– Kommer reaksjoner det, det kommer this reaksjoner. Da jeg mÅ would det som kommer, tenke gjennom gjøre og det på det beste mulige mate. Det er en vanskelig if HVA critical stop gjøre i en slicks situasjon Fram og til en der Noen Star Sier Noah, Sier Andersen til Fædrelandsvennen.

Publisert: 25.aug. 2014 14:02

LikeTweet

No comments:

Post a Comment