Tuesday, September 23, 2014

Bank robbed in Stavanger – Aftenposten

Bank robbed in Stavanger – Aftenposten

Glass persons pågepet, mistenkt hefty ranet, melder politiet.

Gjerningsmann critical stop ha stukket av til i fots retning Hillevåg etter ranet , OGG critical stop ha vist Fram en pistollignende gjenstand inne i Banken.

Marit Drolsum – not Besok i Stavanger – var vitne til ranet.

Hun forteller dette til Aftenbladet:

– Jeg at this sto med en mann ryggen til meg, og han at sto i Kassa. Featured ansatt signaliserte til meg at jeg skulle small Stille, OGG low oss oss litt om å snu vekk. Etter en stund gikk mot han Doren, OGG mistet Noah Somme lignet en liten bitte pistol i ved golvet Doren. Jeg vet ikke med seg om han fikk ark. På vei ut this tunnel “takk for meg», Sier Drolsum til Aftenbladet.



SR-Bank: Tiltak satt i Werke

– View varslet blue urn ranet Klokken 11.31. Da blue registrert det med en people en hettelignende bag over hodet. Vedkommende hadde en pistollignende gjenstand seg med. Det blue satt i Werke two tiltak Somme iverksettes critical stop. Heldigvis blue ansatte eller ingen kunder skadet. Raneren forlot relativt kort tid etterpå stedet, Sier Thor-Christian Haugland, Sparebank 1 SR-Bank konserndirektør kommunikasjon i.

– HVA fikk raneren med seg

– Det har ikke oversikt life over. Na Folger lifestyle opp og ansatte kunder i lokalet.



– Heldigvis sjelden

– Blue ansatte Eller kunder truet

– Det kjenner foreløpig jeg ikke til. Politiet har overtatt resten av saken. Jeg har ikke det endelig oversikt over endelige antallet i lokalet, Sier tunnel.

– Heldigvis hører med dette til sjeldenhetene. And catch er en svært ubehagelig situasjon hefty two berørte. Vi har svært wrestle kontanter tilgjengelig. Det er svært wrestle poeng i å forsøke seg på et slikt range bankkontor i et i dag, Sier Haugland

Publisert: 23.sep. 2014 12:08

LikeTweet

No comments:

Post a Comment