Thursday, September 18, 2014

Believe nomination committee which nominated Mani Hussaini as AUF leader should be executed – Aftenposten

Believe nomination committee which nominated Mani Hussaini as AUF leader should be executed – Aftenposten

Alt tyder by AT Mani Hussaini (26) Refusal Skill blir Pedersens etterfølger som leder av Village, Arbeiderpartiets ungdomsorganisasjon.

But det at Hussaini, doze cum til Norge som 12-åring, ser litt annerledes UTG one of fleste andre nordmenn har har begynt hetsen at Fort til å aerosols seg på nettet.

Facebook-Siden til Sian (Stopp islamiseringen av Norge) mange som det er i kommenterer nyheten negative ordelag.

“Snart er alt HAP ute”, “det er på den morning of Kupper landet norge» og andre anti-muslimske uttalelser skriver Kvinner og menn – med fullt navn.

Den drøyeste kommentaren er denne «Valgkomiteen henrettes edges. Norske ungdommer uten ryggrad. »Også signert people online meds fullt navn OGG BILDE.

Innrømmet skrevet å ha det

Aftenposten med mannen som har har snakket skrevet kommentaren OGG kjenner identiteten hans. Det er godt voksen en mann som i edges Midt-Norge.

Han var veldig Sint da Aftenposten ringte thus blant annet debt.

– this om jeg skrev HVA det. Det critical stop coloring mistletoe faen i.

Da Aftenposten igjen provde å Stille spørsmål, blue life avbrutt med følgende Kommentar.

– Klapp igjen! Ditt avkom

Og the mannen på.

Det som var nettsiden Radical portal Forst omtalte saken.



– edges anmeldes

Truls Wickholm er leder i doze valgkomiteen innstilte Hussaini OGG kaller dette en «veldig alvorlig Trussel.”

– Green Man aldri om dette er en bitter, scabies gammel og mann, eller som om det er Noen conducting Alvor. Jeg synes absolutt debt at edges anmeldes.

Ap-politikeren non fatt også har har det med seg at kommet better annen sjikane the netting Motte Hussaini.

– Det er kidney rasisme OGG ingenting har med obsession gjøre. Jeg tror ingen av dem som skriver slikt vet Noah Noah om hans Heathrow, Eller Hvem han er. Det er et paradox at mange av dem som Sier of town ha frihet og norske støtter Sier de Verdier, i realiteten skaper ufrihet OGG frykt gjennom trusler OGG sjikane the netting.

– Var dere forberedt by AT Noah slikt skulle skje

– Det var i lunsjen this Noen som i dag at kunne skje debt. View burde kanskje ha vært forberedt by debt, but det har ikke en del av vært diskusjonen eller på vurderingen forhånd.



– er av stolt undermine aner Ogg være norsk

Mani Hussaini, Somme trolig blir ny AUF-leder, non fatt har har det med seg at vært skrevet grums i dag på nettet.

– But jeg er stolt over-mined kurdisk syriske aner, og jeg er også stolt BC at jeg føler 100 meg prosent Cebuano.

Han fremhever likevel at dagen i dag i hovedsak har vært all positive.

– Jeg har non fatt hundrevis meldinger av og med gratulasjoner Støtte. Det har preget mining dagen i dag, og det gir meg Stor motivasjon. Om folkene som skrev på slikt nettet hadde Mott snakket med og meg meg i minutter 5-10, tror jeg ville de skjønt at jeg er fra en hyggelig fyr Jessheim, avslutter tunnel.

Hussaini er den første Personen meds minoritetsbakgrunn camp bli som leder-Village. But ikke den første i en av de politiske ungdomsorganisasjonene. BADE FPU og har hatt Rod Ungdom ledere med minoritetsbakgrunn.

Han representerer nå Will Badè i fylkestinget og i kommunestyret Ullensaker.

Publisert: 18.sep. 2014 07:35

LikeTweet

No comments:

Post a Comment