Saturday, August 27, 2016

Lost cell phone in the outhouse – set boom fixed – P4 Radio Hele Norway ASA

Snakk om kamerat!

DRITTDAG: Mannen fikk trøbbel da han  skulle redde telefonen fra utedoen. Foto:  Drammenregionens brannvesen

DRITTDAG: Mannen fikk trøbbel da han skulle redde telefonen fra utedoen. Foto: Drammenregionens brannvesen

Brannvesenet i Drammen fikk fredag morgen et noe uvanlig oppdrag. Vestviken 110-sentral fikk melding om at en mann satt bom fast i en utedo.


- Det var jo et litt merkelig oppdrag, sier Kåre Hoel i Drammen Brannvesen til P4.

Kameraten mistet telefonen

Nødetatene rykket ut til stedet, og fant mannen nede i doen. Det viste seg at kompisen hans hadde mistet telefonen i do.

- Nedi hullet satt det en fortvilet ung gutt, som skulle hjelpe kameraten. Han hadde kommet ned og fått opp telefonen, men kom seg ikke opp igjen, forkarer Hoel.


– Kameraten min sa at jeg var tynnere, og kunne komme meg ned for å hente mobiltelefonen. Jeg tok ikke betenkningstid en gang, og hoppet ned, forteller mannen i doen til Drammens Tidende.

Han forteller at han lenge prøvde å komme seg opp på egen hånd, men at det var for trangt.


En time

- Jeg var i hvert fall nede i doen i en time, og det var veldig ubehagelig, sier mannen i 20-årene til lokalavisen.


Ifølge Drammens Tidende, hadde han store sår rundt begge armhulene etter den dramatiske toalett-turen.


 – Det tok omkring ti minutter å få mannen ut etter at vi kom frem. Brannvesenet var nødt til å ødelegge toalettet, som nå er ute av drift, opplyser Kristin Rødnes i 110 Vestviken til VG. 


LikeTweet

No comments:

Post a Comment